Klantenservice
0
Sluiten

Klantenservice

Klantenservice

Heb je een vraag, opmerking, klacht of wil je graag advies? Neem dan contact op met onze vriendelijke medewerkers. We zijn elke dag via online chat bereikbaar van 09:00 tot 21:00 en buiten deze tijden kun je altijd een bericht achterlaten via e-mail of social media.

Contact:

Email
[email protected]

Chat
Op elke pagina beschikbaar via de chat-knop links onderin, tussen 09.00 en 21.00.

Bedrijfsgegevens:

Reway
KvK nummer: 68691378
BTW nummer: NL237335463B01

Heb je vragen over je bestelling vermeldt hierbij het ordernummer zodat wij je sneller van dienst kunnen zijn.

Wil je een product retourneren? Kijk dan op de pagina Verzenden & Retourneren voor de instructies.

Heb je een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Hiervoor kunt u ons mailen naar het bovenstaande mail adres.

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). 

Neem contact op

* Verplichte velden
Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking