Volledig getest en schoongemaakt.
3 maanden garantie
Klik hier om te verkopen aan ons
0

BLACK FRIDAY WEEKEND ACTIE! Een GRATIS Mario themed knuffel bij alle bestellingen vanaf €100

0
Volledig getest en schoongemaakt.
3 maanden garantie

BLACK FRIDAY WEEKEND ACTIE! Een GRATIS Mario themed knuffel bij alle bestellingen vanaf €100

Verzenden & retourneren

Verzending

Wij verzenden al onze bestellingen via PostNL met Track & Trace code! De verzendkosten zijn €3,90 voor brievenbuspost en €6,50 voor pakketpost in Nederland. Vanaf €50,- zijn de verzendkosten gratis.

Levering

Als de bestelling op werkdagen vóór 16.00 uur besteld en betaald is, wordt deze de volgende dag bezorgd door onze pakketdienst. Bestellingen die na vrijdag 16:00 zijn geplaatst worden dus maandag verstuurd. Als u niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger probeert het de volgende dag opnieuw.

Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed. 

Volg onderstaande stappen om de retourprocedure zo soepel mogelijk te laten verlopen:

  1. Vul uw modelformulier herroepingsrecht in en stop deze in de doos met de producten die u wilt retourneren. Schrijf ook de reden van retour op de achterkant van het Modelformulier.
  2. Pak uw product goed in zodat deze niet beschadigd.
  3. Geef je pakketje af bij het postkantoor.
  4. Wij zullen het bedrag uiterlijk binnen 3 werkdagen na binnenkomst van retour uw terugbetaling verwerken.

(Download de Modelformulier herroepingsrecht als PDF bestand.)

Retouradres:

Reway
Lijndenweg 30 L
1951NC Velsen-Noord

Mag het retour?

Je kunt ten alle tijden het product retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

  • Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.
  • Artikelen waarvan verpakking ontbreekt. (indien meegeleverd)
  • Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden
  • Nieuwe verkochte producten waarvan de verzegeling is verbroken.

Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

Nadat je een melding van herroeping hebt ingediend via de mail, heb je nog 14 dagen om je bestelling te retourneren. Wij raden u wel aan om je bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij het retour gestuurde artikel ontvangen en goedgekeurd hebben zullen wij het bedrag binnen enkele dagen retourneren. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief reeds betaalde verzendkosten in de bestelling. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd indien alle bestelde artikelen geretourneerd zijn.

Moet ik betalen voor de retourkosten?

Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant.
Tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst.

Heb je toch nog een vraag?

Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het retourneren? Neem dan gerust contact met ons op. Wij streven ernaar om je vraag binnen 2 werkdag te beantwoorden. ([email protected])

Inloggen / aanmaken

Contactgegevens

Social media

Volg ons op Instagram!

8,9Review LogoWij scoren een 8,9 op Webwinkelkeur

Reway

Lijndenweg 30 L
1951 NC Velsen-Noord
Nederland

NL002416838B05
68691378