Klantenservice

Bekijk eerst onze veelgestelde vragen, de kans is groot dat je daar het antwoord al vindt. Staat jouw vraag er niet tussen? Onderaan deze pagina vind je de verschillende manieren om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!

Meestgestelde vragen
Is Reway betrouwbaar?

Absoluut! Hier zijn nog drie extra redenen waarom je op ons kunt vertrouwen:

  • Wij zijn een geregistreerd bedrijf onder KVK-nummer 68691378.
  • Je bent van harte welkom om ons kantoor in Velsen-Noord te bezoeken. (Stuur hiervoor vooraf een mailtje om een afspraak in te plannen)
  • We zijn gecontroleerd door Webwinkelkeur en hebben vele duizenden positieve reviews ontvangen met een gemiddelde van een 9.4.
Wanneer ontvang ik mijn track & trace code?

Alle bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Zodra je bestelling is ingepakt en verzonden, ontvang je automatisch een e-mail met de Track & Trace-code.

Geen mailtje ontvangen na 19:00? Controleer dan even je spamfolder.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur zijn geplaatst én betaald, worden de volgende dag geleverd.

Bestellingen na vrijdag 16:00 worden de eerstvolgende werkdag (maandag) verzonden.

Orders
Wanneer ontvang ik mijn track & trace code?

Alle bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden. Zodra je bestelling is ingepakt en verzonden, ontvang je automatisch een e-mail met de Track & Trace-code.

Geen mailtje ontvangen na 19:00? Controleer dan even je spamfolder.

Er staat dat mijn bestelling is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?

Controleer eerst bij je buren of zij het pakket misschien voor je hebben aangenomen. Hebben zij ook niets ontvangen? Wacht dan nog even af. Onze ervaring is dat pakketten die als ‘bezorgd’ staan, in veel gevallen alsnog binnen 5 werkdagen worden geleverd. Stuur ons in de tussentijd nog geen e-mail, meestal lost het zich vanzelf op.

Is je bestelling na 5 werkdagen nog steeds niet bezorgd? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

iDEAL

Met iDEAL kunt u uw bestelling veilig en gemakkelijk afrekenen. iDeal is tevens de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. U kunt met iDeal betalen via de beveiligde internetomgeving van uw eigen bank. U hoeft met iDEAL geen account aan te maken, maar u kunt gewoon inloggen volgens dezelfde veilige methode die u ook bij het internetbankieren gebruikt. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via iDeal.

Bancontact

Belgische klanten kunnen bij ons betalen via Bancontact. Met Bancontact kunt u vertrouwd, veilig, gemakkelijk en zonder extra kosten uw online aankopen afrekenen. Met een Belgische betaalkaart kunt u direct gebruik maken van Bancontact, zonder dat u daarvoor een account hoeft aan te maken. Bancontact is geschikt voor alle grote Belgische banken. Wij brengen geen extra kosten in rekening voor betalingen via Bancontact.

Er mist iets in mijn bestelling. Wat nu?

Oei! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Controleer eerst goed de verpakking, soms worden kleinere onderdelen apart verpakt of kunnen ze tussen beschermmateriaal zitten.

Is er echt iets mis of ontbreekt er iets? Neem dan binnen 2 werkdagen contact met ons op via klantenservice@reway.nl. We zorgen ervoor dat het ontbrekende artikel zo snel mogelijk alsnog naar je wordt verzonden.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses daarvoor!

Stuur ons een e-mail via klantenservice@reway.nl met een korte omschrijving van het probleem en een foto van het ontvangen artikel.

We zorgen er zo snel mogelijk voor dat je het juiste product ontvangt en geven je instructies voor het retour sturen van het verkeerde artikel (uiteraard op onze kosten).

Ik heb een artikel ontvangen met een defect. Wat nu?

Wat vervelend om te horen! Uiteraard lossen we dit graag voor je op.

Stuur ons binnen 2 werkdagen een e-mail via klantenservice@reway.nl met:

  • Een korte omschrijving van het defect
  • Eén of meerdere duidelijke foto’s of een video van het probleem


Ons team bekijkt je melding zorgvuldig en zorgt zo snel mogelijk voor een passende oplossing, zoals een vervanging, reparatie of terugbetaling afhankelijk van de situatie.

Verzending
Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden al onze bestellingen via PostNL met een Track & Trace-code.

Verzendkosten binnen Nederland:

  • €3,90 voor brievenbuspost
  • €6,50 voor pakketpost
  • Gratis verzending bij bestellingen vanaf €50,-

Verzendkosten naar België:

  • €8,90 per bestelling
  • Gratis verzending bij bestellingen vanaf €150,-
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur zijn geplaatst én betaald, worden de volgende dag geleverd.

Bestellingen na vrijdag 16:00 worden op maandag verzonden.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?

PostNL probeert je pakket bij de buren af te leveren. Lukt dat niet? Dan doet de bezorger de volgende dag nog een bezorgpoging.

Is het mogelijk om producten persoonlijk op te halen?

Zeker, je bent van harte welkom op ons kantoor in Velsen-Noord om je bestelling op te halen. Het is belangrijk dat je vooraf een mailtje stuurt zodat we de datum en tijd kunnen bespreken. (klantenservice@reway.nl)

Retournering
Mag ik iets retour sturen?

U kunt een artikel retourneren binnen 14 dagen, tenzij:

  • Het product langer dan 14 dagen geleden is ontvangen.
  • Het product gebruikt, beschadigd of incompleet is.
  • De originele verpakking ontbreekt (indien meegeleverd).
  • Het product vanwege hygiëne of gezondheidsredenen niet retourneerbaar is.
  • De verzegeling is verbroken of de verpakking is geopend (bij nieuw verkochte producten).
Hoe stuur ik iets retour?

U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren.

Retourvoorwaarden

  • Retourkosten zijn voor uw eigen rekening.
  • Bekijk of je het product mag retourneren.

Stappen voor retourneren

  1. Vul het modelformulier herroepingsrecht volledig in en voeg dit toe aan uw retourzending. Noteer eventueel de reden van retour op de achterkant van het formulier.
  2. Verpak het product zorgvuldig om beschadigingen te voorkomen.
  3. Breng uw pakket naar het postkantoor en bewaar het verzendbewijs.
  4. Wij verwerken uw terugbetaling uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending.

[Download het modelformulier herroepingsrecht als PDF-bestand]

Retouradres:

Reway
Lijndenweg 30 L
1951 NC Velsen-Noord

Let op: Bij het terugsturen van een product met ander serienummer als welke wij verzonden hebben (omgeruild) doen wij ten alle tijden aangifte bij de politie van oplichting en ontvangt u natuurlijk geen geld terug. wij noteren van elk product de serienummers in de bestelling.

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Na het indienen van een herroepingsmelding via e-mail heeft u nog 14 dagen om uw bestelling te retourneren. Wij raden aan om het pakket zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Na ontvangst en goedkeuring van uw retourzending storten wij het bedrag binnen 5 werkdagen terug. U ontvangt het volledige aankoopbedrag inclusief de betaalde verzendkosten, tenzij niet alle artikelen uit de bestelling zijn geretourneerd.

Moet ik betalen voor de retourkosten?

Ja, de retourkosten zijn voor uw eigen rekening.
Uitzondering: Als het product beschadigd is bij ontvangst, neem dan contact met ons op voor een retourlabel.

Garantie & reparatie
Zit er garantie op jullie producten?

Alle producten die wij verkopen, worden zorgvuldig getest op defecten en fouten. Daarnaast worden ze grondig schoongemaakt voordat ze worden verzonden. Daarom bieden wij standaard 3 maanden garantie op al onze producten.

Ervaar je problemen met je bestelling? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We zoeken samen naar een passende oplossing.

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en doen er alles aan om deze in uitstekende staat te leveren. Toch kan het voorkomen dat een product tijdens het transport beschadigd raakt, of dat er onverwachts iets misgaat. In dat geval kun je natuurlijk gebruikmaken van je garantie.

Volgens de wet ben je verplicht om binnen twee dagen na ontdekking van een gebrek contact met ons op te nemen. Valt het probleem binnen de garantieperiode? Dan zorgen wij kosteloos voor een reparatie of vervanging.

⚠️ Belangrijk: Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice voordat je een product retour stuurt.
✉️ Mail ons via: klantenservice@reway.nl

Hoelang heb ik garantie op mijn aankoop?

Op al onze producten krijg je 3 maanden garantie.

Binnen deze periode zorgen wij bij problemen voor een kosteloze reparatie of vervanging, mits het defect onder de garantievoorwaarden valt. Neem bij problemen altijd eerst contact op met onze klantenservice.

Wat valt er onder de garantie?

Onze garantie dekt technische defecten en functionele problemen die niet zijn veroorzaakt door de gebruiker.
Denk hierbij aan:

  • Niet-werkende knoppen of functies
  • Interne storingen
  • Problemen met opladen of verbinding
  • Onderdelen die spontaan uitvallen binnen de garantieperiode

Wat valt niet onder de garantie?
De garantie geldt niet bij:

  • Schade door vallen, stoten of vocht
  • Krassen, deuken of andere cosmetische schade
  • Gebruiksschade of verkeerd gebruik
  • Zelf uitgevoerde reparaties of modificaties

Twijfel je of iets onder de garantie valt? Neem gerust contact met ons op via klantenservice@reway.nl. We helpen je graag verder.

Heb je een andere vraag?

Heb je een vraag, opmerking of iets waar je tegenaan loopt? Neem gerust contact met ons op via het formulier hieronder of mail naar klantenservice@reway.nl.

Ons team staat klaar om je te helpen en streeft ernaar om je bericht binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Heb je een klacht?

We begrijpen dat het vervelend is als je niet tevreden bent. Gelukkig staan we klaar om je te helpen en samen tot een passende oplossing te komen. Neem hiervoor contact met ons op via het formulier hieronder of mail naar klantenservice@reway.nl.

We streven ernaar om binnen 2 werkdagen na ontvangst inhoudelijk op je klacht te reageren.

Contactformulier

Indien je vragen hebt over je bestelling, vermeld dan alsjeblieft het ordernummer, zodat we je sneller kunnen helpen.

Bedrijfsgegevens:

Bedrijfsnaam: Reway
KvK-nummer: 68691378
BTW-nummer: NL002416838B05
Adres: Lijndenweg 30L in Velsen-Noord*

*Let op: Bezoek is alleen mogelijk op afspraak en uitsluitend na bevestiging per e-mail met een afgesproken tijdstip.