Doorgaan naar inhoud

Contact

Let op: Door de drukte is annuleren van orders NIET mogelijk. (Gezien wij de hele dag door inpakken en versturen)
De klantenservice is van 24-12-2024 t/m 01-01-2025 minder aanwezig hierdoor worden mailtjes pas 02-01-2025 beantwoord. Bedankt voor uw begrip.

Wil je iets retourneren?

Als je iets wilt retourneren, stuur dan GEEN mail hierover en volg de stappen op deze pagina.

Er staat dat dit is bezorgd, maar ik heb niks ontvangen

Check eerst bij je buren of zij je bestelling voor je hebben aangenomen. Hebben je buren ook niks, wacht dan nog 5 werkdagen af. Onze ervaring is dat je bestelling binnen 5 werkdagen alsnog bezorgd wordt, ook als er al bezorgd staat. Stuur ons voor deze tijd geen mailtje.

Andere vraag?

Heb je een andere vraag, opmerking, klacht of behoefte aan advies? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze vriendelijke medewerkers. We zijn dagelijks toegewijd aan het beantwoorden van jouw vragen. Je kunt ons bereiken via e-mail op klantenservice@reway.nl of via het onderstaande contactformulier.

Wij streven ernaar om altijd binnen 3 werkdagen te reageren.

Bedrijfsgegevens:

Bedrijfsnaam: Reway
KvK-nummer: 68691378
BTW-nummer: NL002416838B05
Adres: Lijndenweg 30L in Velsen-Noord (Let op: alleen op afspraak via de mail te bezoeken na een bevestiging met tijd!)

Indien je vragen hebt over je bestelling, vermeld dan alsjeblieft het ordernummer, zodat we je sneller kunnen helpen. Wil je een product retourneren? Kijk dan op de pagina 'Verzenden & Retourneren' voor instructies.

Heb je een klacht?

We begrijpen dat een klacht vervelend kan zijn. We zijn er echter om je te helpen en een passende oplossing te bieden.

Onze medewerkers van de klachtenafdeling zullen de klacht zorgvuldig bekijken en streven naar een bevredigende oplossing voor alle betrokkenen. Zodra we je klacht hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging. We streven ernaar om je klacht binnen 3 werkdagen na ontvangst te beantwoorden.