Doorgaan naar inhoud

Veelgestelde Vragen

Is Reway betrouwbaar?

Absoluut! Hier zijn nog drie extra redenen waarom je op ons kunt vertrouwen:

  • Wij zijn een geregistreerd bedrijf onder KVK-nummer 68691378.
  • Je bent van harte welkom om ons kantoor in Velsen-Noord te bezoeken.
  • We zijn gecontroleerd door Webwinkelkeur en hebben vele honderden reviews ontvangen.

Waar kopen wij onze producten?

Onze producten zijn ook door onze klanten aan ons verkocht! Op de website rewayverkopen.nl kun je de games die je niet meer wilt verkopen aan ons.

Als ik nu een bestelling plaats, wanneer kan ik deze verwachten?

Als je op een werkdag vóór 16:00 uur bestelt, wordt je bestelling de volgende dag bezorgd. Bestellingen die op vrijdagavond of in het weekend worden geplaatst, ontvang je op dinsdag.

We verzenden al onze pakketten via PostNL en sturen je een verzendbevestiging met de track & trace code/link.

Voor klanten in België is de levertijd 2-3 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €3,90 voor brievenbuspost en €6,50 voor pakketpost in Nederland. Vanaf €50,- zijn de verzendkosten gratis.

Is het mogelijk om producten persoonlijk op te halen?

Zeker, je bent van harte welkom op ons kantoor in Velsen-Noord om je bestelling op te halen. Het is belangrijk dat je vooraf een mailtje stuurt zodat we de datum en tijd kunnen bespreken. (klantenservice@reway.nl)

Zit er garantie op jullie producten?

We garanderen dat de producten naar behoren werken. Op al onze producten zit een garantie van 3 maanden!

Is het mogelijk om producten te retourneren?

Absoluut, je hebt altijd 14 dagen de tijd om je bestelling zonder opgaaf van reden te retourneren. Bekijk onze retourpagina voor meer informatie.